Bandos e avisos

Bandos e avisos

SLUG: bandos-e-avisos

Data Bandos e avisos Adxuntos

17/03/2023

El 20 de marzo abre el plazo para solicitar nuevas plazas en la ESCUELA INFANTIL de BARBADÁS

O prazo estará habilitado ata o 5 de abril.

Desde el lunes, 20 de marzo de 2023, hasta el 5 de abril, estará habilitada la recepción de solicitudes de matrículas nuevas para la Escuela Infantil Municipal de Barbadás.

La aportación del impreso de solicitud, podrá hacerse en las oficinas municipales o a través de la Sede electrónica.

SOLICITUDE DE INSCRICIÓN NA ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL CURSO 2023-2024 PDF - 679.59 KB

SOLICITUDE DE INSCRICIÓN NA ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL CURSO 2023-2024 PDF - 453.67 KB

SOLICITUDE DE INSCRICIÓN NA ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL CURSO 2023-2024 PDF - 453.67 KB

25/03/2022

Anuncio apertura dun novo período de información pública referente á aprobación das altas e nomeamento de vías no rueiro municipal.

20220325_Outros_ANUNCIO APERTURA NOVO PERIODO DE INFORMACIÓN PÚBLICA ALTA E NOMEAMENTO DE VIAS (A VALENZÁ) PDF - 197.17 KB

11/03/2022

“Cita previa” non obrigatoria no Concello de Barbadás

A partir do 14 de marzo de 2022

Aviso á veciñanza:
Comunícase que a partir do 14 de marzo non será precisa a “cita previa” para ser atendidos/as nas dependencias municipais.
Seguirá, con todo, a disposición da veciñanza o trámite por sede electrónica para aquelas persoas que opten pola cita previa.

A V I S O_page-0001 JPG - 476.62 KB

01/02/2022

ANUNCIO – iniciación de expediente de modificación e ampliación de numeración de vía.

ANUNCIO

EXP. 317/22

Trámite:  Iniciación  de expediente de modificación e ampliación de numeración de vía

 En cumprimento do art. 75 do Real decreto 1690/1986, de 11 de xullo, tendo en conta a necesidade de modificar e ampliar a numeración de vía no rueiro deste municipio, faixe público,  para xeral coñecemento, que por resolución do alcalde, de data 26 de xaneiro de 2022, iniciouse o expediente referenciado, cos datos que a continuación se especifican:

 

ENTIDADE COLECTIVA: BENTRACES (SAN XOAN)

ENTIDADE SINGULAR:    BENTRACES

NÚCLEO/DISEMINADO:   BENTRACES

 

DISTRITO:02

SECCIÓN: 001

  • CMÑO. NOVO

NUMERACIÓN:

PARES:             Sen numeración

IMPARES:        1,  3,    5,  7,   9

Anteriormente       1      3        5

De conformidade cos artigos 44 e 46.1 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedimiento administrativo común das Administracións Públicas,  publicase o presente anuncio no BOP  e no taboleiro de anuncios deste Concello, para que serva de notificación  á persoas interesadas, e con esta finalidade  comunícase  que o expediente atopase a súa  disposición nas  oficinas do Concello, situadas na R/ Cimadevila, 1 Barbadás, e nas oficinas municipales, situadas  na R/ Do Viso, 2 baixo, A Valenzá, en horario de 8:30h a 14:30h, co fin de que calquera persoa física o xurídica poida examinar o procedemento e presentar as alegacions que estime oportunas, no prazo de 20 días,  que se contarán dende a súa publicación no BOP.

Contra este acordo non cabe interpoñer ningún recurso, aínda que os interesados conforme ao previsto no artigo 112 de la Lei 39/2015, de 1 de outubro, poderán realizar alegacións para opoñerse  ao mesmo, sen perxuízo da posibilidade de recurrir á resolución que poña fin a este procedemento.

Barbadás,1 de febreiro de 2022

O ALCALDE

Anuncio iniciación tramitación expediente de modificación e ampliación de via PDF - 108.46 KB

Anuncio iniciación tramitación expediente de modificación e ampliación de via PDF - 108.46 KB

28/11/2021

Mensaxe do Alcalde de Barbadás á cidadanía con motivo do incremento de casos activos de covid

MENSAXE DO ALCALDE Á CIDADANÍA DE BARBADÁS

 

Estimado/a conveciño/a

 

Novamente vivimos no noso concello, nas nosas familias e entre as nosas amizades, unha situación sumamente preocupante, unha situación crítica en relación á pandemia Covid19. 

 

Nos últimos días ten habido unha auténtica explosión de casos que está afectando sobre todo ó colectivo de nenos e nenas en idade escolar e a adultos/as non vacinados/as. 

 

Semella que a pandemia cabalga a lombos dun cabalo desbocado.  

 

Hai meses as persoas máis agredidas foron as de máis avanzada idade, os nosos avós e avoas. Hoxe a situación mudou radicalmente e a pandemia vive unha nova fase que temos que vencer e superar canto antes.

 

Para acadar esta victoria máis pronto que tarde é imprescindible unha actitude solidaria e cívica. Unha actitude que pasa por pensar nas demais persoas, nas que queremos, nos/as nosos/as conveciños e conveciñas, no conxunto da veciñanza. 

 

Hoxe domingo 28 de novembro de 2021 hai no concello de Barbadás 75 casos activos, afortunadamente a gran maoiría son leves ou asintomáticos pero por iso non menos importantes.

 

Quero facer un chamamento á responsabilidade individual, ó sentido común, á sensibilidade que habita no corazón de cada un e unha de nós.

 

Tamén é un chamamento a que sexamos sensibles á preocupación que teñen as familias dos afectados e afectadas.

 

Só hai un xeito para vencer definitivamente. Non hai máis que unha opción, esa opción chámase vacina

 

Aínda hai colectivos que rexeitan vacinarse, a pesares de que os datos son sumamente elocuentes e falan por si mesmos. 

 

Solicito que as persoas que aínda están sin vacinar acudan ós centros de vacinación habilitados polo SERGAS xa que estamos a falar da saúde de todos e de todas. 

 

Tamén é fundamental que cando se inicie o proceso de vacinación dos nenos e nenas menores de 12 anos haxa unha participación masiva que será esencial para que esta situación non se repita novamente. 

 

O éxito só se acada cunha vacinación masiva.

 

E non é menos importante cumprir coas normas e recomendacións hixiénico sanitarias e seguir utilizando a máscara e o xel hidroalcoholico

 

Chegou a hora de decir que temos que erradicar o medo á vacina xa que hai tempo quedou demostrado que os efectos secundarios son mínimos.

 

En momentos tan complicados resulta esencial o traballo do persoal sanitario do Centro de Saúde de Barbadás e por esa razón, como Alcalde de Barbadás, quero trasladarlles  o agradecemento polo seu gran esforzo, disposición e colaboración para poder solventar esta situación.

 

A comunidade educativa vive  desde hai meses situacións complexas e que son moi complicadas de xestionar. Temos que valorar a súa gran implicación e facerlles chegar todo o noso apoio, gratitude e solidariedade.

 

Grazas a todos e a todas.

 

Un cordial saúdo.

Xosé Carlos Valcárcel

ff259dc4-b0f1-4a48-8c4e-e7dd702e25ec JPG - 406.17 KB

08/07/2021

Barbadás e Ourense: mozos e mozas poden solicitar autocita para realizar cribado o sábado 10 de xullo en Expourense

Para poboación entre 16 e 35 anos

O GOBERNO DE BARBADÁS APELA Á RESPONSABILIDADE PARA QUE MOZOS/AS DE 16 A 35 ANOS SOLICITEN AUTOCITA PARA O CRIBADO QUE SE EFECTUARÁ EN EXPOURENSE O SÁBADO DÍA 10

Para facilitar a asistencia pódese solicitar autocita no seguinte enlace https://coronavirus.sergas.gal/cribado/Rexistro.aspx

Xosé Carlos Valcárcel, alcalde de Barbadás, destaca que “acudir a este cribado é fundamental para poder recuperar canto antes a normalidade na vida de toda a colectividade pero tamén permitirá que finalmente cada un e unha de nós poida realizar unha vida sin restricións

 

  • A situación epidemiolóxica da área Ourense-Barbadás evoluciona cara un nivel de preocupación sumamemente alto.

 

  • A día de hoxe Barbadás ten 29 casos activos sendo as persoas mozas as máis afectadas por esta deriva. Mozos e mozas que están entre 16 e 35 anos.

 

  • O SERGAS anunciou para este sábado día 10 de xullo en Expourense un cribado masivo para detectar os casos de Covid 19 na poboación comprendida entre as idades antes sinaladas.

 

  • Actualmente máis do 50% dos casos están nesa franxa de idade polo que desde o Goberno de Barbadás solicitamos que todas as persoas que sexan citadas acudan ó cribado.

 

 

  • “Acudir a este cribado é fundamental para poder recuperar canto antes a normalidade na vida de toda a colectividade pero tamén permitirá que finalmente cada un e unha de nós poida realizar unha vida sin restricións”, sinala o rexedor de Barbadás.

 

  • Temos que ser conscientes de que a colaboración individual resulta fundamental para mellorar o nivel sanitario de todos e todas nós.

 

  • Estamos na quinta onda e temos que pensar que as persoas non vacinadas son as que están en perigo de contraer o Covid e dende logo non están libres de acudir a Urxencias e  incluso acabar na UCI.

 

  • Todos e todas queremos disfrutar dunha vida agradable e amable pero temos que  ser conscientes de que o Covid ademais de significar morte tamén pode significar secuelas e que en con demasiada frencuencia poden ser de moi longa duración e complicar de xeito grave as nosas vidas e condicionar a das nosas familias e amizades.

 

  • Esto ten que servir como reflexión e aliciente para acudir a este cribado.

#Sentidiño.

Un cordial saúdo,
Alcalde de Barbadás
Xosé Carlos Valcárcel

 

IMG-20210121-WA0101 JPG - 249.28 KB

05/05/2021

Limpeza de beirarrúas

Para evitar posibles caídas e accidentes de peóns.

  • Lémbrase a tódolos veciños e veciñas, que segundo o disposto no artigo 8.g da vixente Ordenanza Municipal de convivencia cidadán, prohíbese expresamente “botar auga ou calquera tipo de líquido na vía pública”.

 

  • Os residuos de líquidos xabonosos procedentes das limpezas domésticas e/ou comunitarias poden xerar situacións de risco nas beirarrúas, producindo caídas con resultados lesivos para peóns.

 

  • Os responsables individuais e de comunidades de veciños deberán velar polo cumprimento desta normativa básica de convivencia, e de non ser
    así, poderán ser sancionados conforme ó establecido en dita Ordenanza
    Municipal.

Bando limpeza beirarrúas JPG - 43.37 KB

05/05/2021

Limpeza e desbroce de terreos para a prevención de incendios forestais

Data límite: 31 de maio de 2021

  • Lémbrase a toda a veciñanza , tendo en conta a Lei 3/2007 do 9 de abril de Prevención e Defensa Contra os Incendios Forestais de Galicia e a Ordenanza Municipal de Xestión da Biomasa de Barbadás, que:

 

  •  Os/as titulares dos terreos están na obriga da súa limpeza e desbroce.

 

  •  As especies arbóreas non poden invadir os viais públicos e deberán estar situados a unha distancia mínima de 2 mts. do peche do terreo

 

  • – Sendo aplicable, en caso de incumprimento, as sancións procedentes segundo a mencionada normativa.

 

  • DATA LÍMITE: ata  31 de MAIO de 2021 (inclusive).

As distancias son as seguintes:

► 50 M. (NON PODE HABER MALEZA NIN ESPECIES PIRÓFITAS:  PIÑEIROS, EUCALÍPTOS,  ACACIAS, ETC.) CON RELACIÓN ÁS VIVENDAS.
► SOLO URBANO, SOLO DE NÚCLEO RURAL, SOLO URBANIZABLE: É OBLIGATORIO TELAS  DESBROZADAS.

bando biomasa 2021 JPG - 63.74 KB

01/12/2020

Aprobación das altas do nomeamento de vías no rueiro municipal – A Valenzá

Anuncio denominación de vía pública - A Valenzá g_page-0001 JPG - 545.35 KB

14/08/2020

Bando sobre as medidas a adoptar antes a detección de brotes no Concello de Barbadás.

Bando PDF - 188.64 KB

09/06/2020

Horario de festas durante a semana do 8 ao 12 de xuño nas Oficinas Municipais da Valenzá

HORARIO DE FESTAS PATRONAIS NAS DEPENDENCIAS MUNICIPAIS DA VALENZÁ

  • Con motivo da celebración de “San Bernabé”, patrón da parroquia da Valenzá, o horario durante a semana do 8 ao 12 de xuño das oficinas municipais será de 9,00 a 13,00 horas.
  • As tardes do martes e mércores as oficinas permanecerán pechadas esta semana e non se venderán bonobuses nin se repartirán mascariñas o mércores.

descarga JPG - 9.08 KB

22/05/2020

As dependencias municipais permanecerán pechadas hoxe día 22 de maio pola celebración de Santa Rita

Os/as funcionarios/as da administración local, tanto de concellos como de diputacións, celebran a festividade de Santa Rita, motivo polo que as instalacións municipais permanecerán pechadas

24/04/2020

O Alcalde de Barbadás emite un bando con recomendacións para os paseos de nenos e nenas

O ALCALDE DE BARBADÁS EMITE UN BANDO CON RECOMENDACIÓNS PARA OS PASEOS DE NENOS E NENAS

O bando municipal recomenda que á hora de realizar os paseos os nenos que viven en números pares saian ás horas pares e os que residan en números impares paseen ás horas impares

Ante a situación de emerxencia sanitaria e a desescalada prevista para o domingo 26 de abril, día en que os/as menores de 14 anos poderán sair a dar un paseo de non máis de 1 hora e nun radio de 1 quilómetro como máximo dende o domicilio e acompañados/as por un/unha dos/as seus/súas proxenitores, O ALCALDE DE BARBADÁS COMUNICA:

  • QUE SE RECOMENDA QUE OS/AS MENORES QUE VIVEN EN NÚMEROS PARES SAIAN A REALIZAR ESE PASEO EN HORAS PARES.

  • QUE OS/AS MENORES QUE RESIDEN EN NÚMEROS IMPARES SAIAN A PASEAR EN HORAS IMPARES.

  • RECOMÉNDASE QUE TANTO OS/AS MENORES COMA OS/AS PROXENITORES/AS DEBEN IR PROTEXIDOS/AS CON MASCARIÑA.

  • ROGO SE RESPECTEN AS DISTANCIAS DE SEGURIDADE.

 

  • APELO Á RESPONSABILIDADE DA VECIÑANZA Á HORA DE REALIZAR ESTES PASEOS.

 

                           BANDO ASINADO POLO ALCALDE DE BARBADÁS, XOSÉ CARLOS VALCÁRCEL

paseo-con-mi-hijo JPG - 45.20 KB

bando paseos nenos_page-0001 JPG - 582.39 KB

14/04/2020

O Concello de Barbadás crea un Servizo de Atención Telefónica Solidaria

O CONCELLO DE BARBADÁS CREA UN SERVIZO DE ATENCIÓN TELEFÓNICA SOLIDARIA

 O Servizo de atención telefónica solidaria está pensado para poñer en contacto a persoas que queren facer tarefas de voluntariado en tempos de confinamento con persoas que precisan compañía, charlar ou compartir uns intres de conversa.

  • O esquema de esta iniciativa é poñer en contacto a persoas que queren ser voluntarias ou axudar a quen o precisa con veciños/as que precisen compañía telefónica.

 

  • As persoas voluntarias para compartir tempo e as receptoras desta compaña solidaria deben ponerse en contacto con co Concello a través do número de teléfono: 988 3915 26 en horario de 9,00 a 14,00 horas.

 

  • Dende o Concello realizanse as postas en contactos entre o voluntariado e os receptores atendendo a criterios de concordancia de perfís de cada usuario/a deste Banco de Tempo.

 

  • As persoas interesadas en este servizo tamén poden utilizar a seguinte dirección de correo electrónico: xuventude@barbadas.es.

 

  • O Servizo de Atención Telefónica Solidaria pode ser unha alternativa para aquelas persoas que amosan unha sensibilidade especial para axudar aos/ás seus conveciños/as nuns momentos tan difíciles como está vivindo a poboación ante as consecuencias do estado de alarma.

 

  • A iniciativa está aberta a toda a veciñanza que desexe participar tanto como voluntarios/as que como receptores desta atención solidaria.

IMG-20200413-WA0267 JPG - 82.52 KB

12/04/2020

O Goberno Central entrega a Galicia 602.000 mascariñas para entregar a traballadores/as que se reincorporen ao traballo e acudan en transporte público

O GOBERNO DE ESPAÑA ENTREGOU A GALICIA 602.000 MASCARIÑAS QUE SE REPARTIRÁN A PARTIR DO LUNS 13 DE ABRIL ENTRE OS/AS TRABALLADORES/AS QUE SE REINCORPORAN AO SEU TRABALLO

Un cargamento de 602.000 máscaras chega a Galicia para os traballadores que usen transporte público

O Goberno central entregou a Galicia un cargamento de 602.000 mascariñas, que se distribuirán a partir de mañá luns 13 de abril entre aquelas persoas “que teñan que desprazarse para traballar e lles resulte máis complexo manter a distancia de seguridade” ao utilizar o transporte público.

O Ministerio de Sanidade recomenda en primeiro lugar o teletraballo e en segundo lugar que todos aqueles que teñan a capacidade de desprazarse ao seu traballo en vehículo particular, en moto, bicicleta ou andando, fágano así, evitando os traslados en transporte público.

  • Na repartición de máscaras realizarase por parte de efectivos e voluntarios do Sistema Nacional de Protección Civil coa participación das Forzas e Corpos de Seguridade, tanto do Estado como autonómicas e locais.

 

  • O Sistema Nacional de Protección Civil coordínase desde a Dirección Xeral de Protección Civil e Emerxencias do Ministerio do Interior e está integrado por efectivos e capacidades da Administración Xeral do Estado, das Comunidades Autónomas e das Corporacións Locais, entre outros actores.

 

  • A distribución realizarase este luns e martes ou este martes e mércores, en función da finalización do período de Semana Santa nos distintos territorios do país. As máscaras estarán dispoñibles exclusivamente para aquelas persoas que teñan que desprazarse aos seus postos de traballo en sistemas de transporte nos que sexa máis complicado manter a distancia de seguridade
  • Esta medida enmárcase dentro da estrita limitación de movementos vixente desde o inicio do estado de alarma e está en consonancia coas prioridades e recomendacións marcadas polo Ministerio de Sanidade, entre as que se recomenda o uso de máscaras para aqueles traballadores que non poidan teletrabajar nin desprazarse en vehículo particular, en bicicleta ou a pé e teñan que utilizar medios de transporte público cunha importante afluencia de persoas.

 

  • Os 10 millóns de máscaras, adquiridas e xestionadas polo Goberno de España chegaron a España vía aérea o venres día 10 de abril pola noite para a súa repartición por todo o país.

 

  • Onte sábado e hoxe domingo organizáronse os roteiros para a súa distribución e a Delegación do Goberno en Galicia está a coordinar coas subdelegacións do Goberno as partidas correspondentes ao territorio.

 

  • O ministro do Interior, Fernando Grande- Marlaska, e a ministra de Política Territorial e Función Pública, Carolina Darias, mantiveron na tarde do sábado unha videoreunión con todos os delegados do Goberno para detallar e organizar tanto a repartición por comunidades como o operativo de distribución polos principais nodos de transporte público.

 

  • Na reunión tamén participaron a subsecretaria do Ministerio do Interior, Isabel Goicoechea, e o director xeral de Protección Civil e Emerxencias, Leonardo Marcos.

 

  • O Ministerio de Sanidade recomenda en primeiro lugar o teletraballo e en segundo lugar que todos aqueles que teñan a capacidade de desprazarse ao seu traballo en vehículo particular, en moto, bicicleta ou andando, fágano así, evitando os traslados en transporte público.

f2813094 JPG - 30.34 KB

10/04/2020

Carta do Alcalde de Barbadás á cidadanía ante o COVID-19

MENSAXE DO ALCALDE DE BARBADÁS Á CIDADANÍA

Estimado veciño e veciña:

Dende a Alcaldía de Barbadás quero transmitir unha mensaxe de tranquilidade, de ánimo, de confraternidade ante a situación que estamos a vivir todos e todas nós.

As últimas semanas están sendo complexas e difíciles. Todos/as os/as veciños/as vivimos as consecuencias da pandemia de Coronavirus con preocupación e con inquedanza.  Unha actitude comprensible ante unha enfermidade descoñecida.

Como alcalde de Barbadás síntome na obriga de dirixirme á veciñanza para que saiban que diante desta emerxencia sanitaria estamos a adoptar decisións e a poñer en marcha medidas de protección da saúde e da seguridade para que todos/as vostedes se sintan arroupados/as, protexidos/as.

Quero que saiba que hai moitas persoas velando para que as consecuencias do COVID-19 teñan un menor impacto nas súas vidas.

Dende o Concello de Barbadás quero transmitir tranquilidade e dicirlle a cada familia que o esforzo e o traballo de moitas persoas  fan posible  que o impacto da pandemia se minimice.

Están levándose a cabo tarefas de limpeza de zonas públicas, de desinfección de accesos a establecementos comerciais e tamén  de baldeo e desinfección de beirarrúas e viais.

Dende Protección Civil estase realizando un excelente e  impecable traballo para atender ás persoas que se atopan nunha situación de vulnerabilidade.

A Policía Local está redobrando esforzos para intensificar os traballos en aras da seguridade das persoas e están a prestar un servizo para que a veciñanza respecte os protocolos marcados.

Dende as brigadas de obras e xardinería acométense a diario tarefas de desinfección. Os/as traballadores do Concello continúan prestando atención á cidadanía mediante o teletraballo.

Creamos servizos novos como a atención psicolóxica, a atención aos maiores, a impresión de apuntes para estudantes e apoio ás persoas que non poden desprazarse á farmacia ou ao supermercado.

O servizo de axuda no fogar, fundamental para a atención dos/as persoas dependentes, continúa desenrrolándose nas mesmas condicións de calidade e seguridade.

Creouse tamén unha cadea solidaria de confección de mascariñas que se fixeron chegar prioritariamente ás tres Residencias de Maiores do municipio: Domusvi, Nosa Señora dos Milagres e Siervas de San José.

E dende hai días estanse entregando directamente a colectivos e persoas vulnerables ou con risco elevado de contaxio e agora tamén nos pequenos establecementos comerciais que seguen abertos para que llelas entreguen aos seus clientes.

Trataremos de que cheguen a toda a veciñanza que sexa posible ou polo menos ás persoas que teñen que sair por necesidades básicas do seu confinamento. Temos que pensar que é unha fabricación artesanal e feita por persoas voluntarias a quen quero trasladar un enorme agradecemento e unha enorme aperta.

O Banco Solidario está aberto todos os días de luns a venres para axudar ás persoas que máis o necesitan. Lembrar que calquera pode facer a súa aportación solidaria para poder colaborar coas persoas que son atendidas dende este servizo.

Desde  a Concellería de Comercio e o Centro Empresarial Transfonteirizo estanse a estudiar medidas de apoio para colaborar co comercio de proximidade para recuperar a normalidade na súa acitividade.

Como alcalde quero anticiparlle que seguimos abertos a escoitar as inquidanzas de todos vostedes. 

Calquera suxestión que teñan pode transmitila, como acontece normalmente, pero nestes momentos especialmente debemos permacer unidos, en contacto, fomentando xestos de solidariedade e abrindo os nosos corazóns ante as persoas que nos necesitan.

Agradecer a todos os veciños e veciñas a súa solidariedade, a súa responsabilidade e a súa cooperación nestes momentos nos que todos e todas a unha temos que pensar e colaborar no benestar de toda a veciñanza.

Máis pronto que tarde Barbadás volverá a ser un lugar cheo de cór, de ledicia, de nenos e nenas xogando nos parques e de terrazas cheas de bullicio.

Moito ánimo e unha aperta.

Xosé Carlos Valcárcel, Alcalde de Barbadás

 

IMG-20200410-WA0084 JPG - 243.03 KB

ddabfd9ffd1a366cb74b085253dc43e0-0 JPG - 354.27 KB

ddabfd9ffd1a366cb74b085253dc43e0-1 JPG - 374.53 KB

ddabfd9ffd1a366cb74b085253dc43e0-2 JPG - 213.53 KB

IMG-20200410-WA0083 JPG - 189.51 KB

IMG-20200410-WA0084 JPG - 243.03 KB

IMG-20200410-WA0085 JPG - 284.19 KB

IMG-20200410-WA0086 JPG - 280.02 KB

IMG-20200410-WA0088 JPG - 250.14 KB

18/09/2019

Horarios habituais do bus de bacharelato

MAÑÁ XOVES RETOMASE O HORARIO HABITUAL DO CURSO LECTIVO

Bus de 22 prazas: 07,30- Sobrado; 07,38- Ponte da autovía; Moraima- 07,39; Finca Fierro- 07,41

Bus de 38 prazas- 08,02: Farola. Neste bus irán os alumnos da Universidade Laboral

Bus de 22 prazas- segundo viaxe: Centro Médico- 08,05; Viaqua- e Macauto

VOLTA:

Bus de 22 prazas- Ferro Couselo: recolle primeiro ao alumnado de centro médico, Viaqua, Macauto: 14,10 h

Bus de 38 prazas: ás 14,10 recolle alumnado da Laboral. Ás 14,15 recolle ao alumnado da parada da Farola no Ferro Couselo.

Bus de 22 prazas- segundo viaxe: 14,30: Moraima, ponte autovía e Sobrado

OS HORARIOS SON PROVISIONALES EN TANTO NON SE REGULARICE O SERVIZO

15/09/2019

Nota informativa sobre transporte de alumnado de Barbadás aos centros de ensino

INFORMACIÓN SOBRE O TRANSPORTE DE BACHARELATO DENDE BARBADÁS

A nota informativa inclúe o listado en formato PDF de alumnos correspondentes a cada parada.

A continuación especifícanse horarios de xornada de presentación e os habituais para o resto do curso lectivo. Algúns dos datos contidos no arquivo pdf foron modificados, motivo polo que vostede debe consultar horarios e paradas na segunda parte da nota informativa.

Para calquera dúbida pode vostede enviar un e-mail a concello@barbadas.es ou victoria.morenza@barbadas.es.

LISTADO DE PARADAS E ALUMNOS QUE CORRESPONDEN A CADA PARADA: Consulte estes datos premendo o seguinte enlace: Paradas bus bacharelato (1)

 Horario luns 16 de setembro: inicio de curso: presentación no centro de 16,00 a 17,00 horas

Bus de 22 plazas: primeira viaxe :

 15:15 Sobrado

15:23 ponte báixo autovía

15:24 Moraima

15:26 Finca Fierro

15:30 Macauto

15:35 Ferro Couselo

Bus de 38 prazas :

 15:42 Farola

15:43 Viaqua

Bus de 22 prazas:2ª viaxe:

 15:45 antigo centro médico

HORARIOS HABITUAIS DO CURSO LECTIVO.

Bus de 22 prazas:

07:30 Sobrado

07:38 ponte autovía

07:39 Moraima

07:41 Finca Fierro

Bus de 38 prazas:

08:02 Farola

08:03 Viaqua

Neste bus irán os/as 3 alumnos/as da Laboral ( Natalia González, Daniel Vázquez, Marcos Morales).

Bus de 22 prazas: 2ª viaxe:

07:45 centro médico

07:45 Macauto

Paradas bus bacharelato (1) PDF - 125.90 KB

30657710337_c9fcffea94 JPG - 49.51 KB

02/09/2019

Aberto o prazo para que as asociacións veciñais opten a subencións municipais

CONVOCATORIA PARA A CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS ÁS ASOCIACIÓNS VECIÑAIS INSCRITAS NO REXISTRO MUNICIPAL DE ASOCIACIÓNS DO CONCELLO DE BARBADÁS ANO 2019.

  • O Boletín Oficial da Provincia publicou o 31 de agosto as bases para optar ás subvencións de asociación de veciños que concede o Concello de Barbadás.

 

  • O prazo de presentación de solicitudes remata o 30 de setembro.

 

  • O sistema é a concorrencia competitiva, de subvencións a asociacións de veciños que desenvolvan a súa actividade dentro do termo municipal de Barbadás, para a prestación de servizos ou a realización de actividades que complementen ou suplan os atribuídos á competencia municipal e que, en xeral, contribúan ó fomento dos intereses peculiares do municipio.

 

 

  • Poderán solicitar as subvencións reguladas na presente convocatoria as persoas físicas e xurídicas que reúnan os seguintes requisitos:

1.—Ser asociacións culturais validamente constituídas e debidamente inscritas no Rexistro Municipal de Asociacións.

2.—Carecer de fins de lucro (acreditándose cunha declaración responsable do representante).

3.—Ter o seu domicilio social e desenvolver a súas actividades no ámbito territorial do Concello do Barbadás.

4.—Realizar actividades de interese cultural no ámbito do municipio.

5.—Non estar incurso en ningún dos supostos de incapacidade ou incompatibilidade para percibir axudas ou subvencións públicas.

6.—Estar ao corrente coas obrigas tributarias e coa seguridade social.

  • Son subvencionables as actividades culturais, realizadas entre o 1 de xaneiro e o 1 de decembro do ano en curso. Excepcionalmente, poderanse subvencionar actividades realizadas no mes de decembro para o que se faculta á concellaría de Participación Cidadá para a súa autorización, e que se recollan nalgún destes bloques:

A.—As dirixidas á realización de actuacións puntuais ou de carácter permanente no eido cultural en tódalas súas vertentes: música, teatro, literatura, pintura, danza, encontros, obradoiros, cursos, audiovisuais, conferencias, xornadas e análogos.

B.—Ás dirixidas á realización de festas etnográficas, tradicionais e de valor histórico e cultural nas súas parroquias.

Quedan excluídas da presente convocatoria e, por tanto, non serán obxecto de subvención as seguintes actividades:

  • As actividades subvencionadas, no mesmo exercicio, a través doutras convocatorias de subvencións ou plans do Concello ou aquelas que sexan beneficiarias dalgunha axuda ou aportación, directa ou indirecta, de calquera área ou departamento do Concello no mesmo exercicio económico.
  • Os gastos de funcionamento das entidades e os gastos correntes.
  • As viaxes de ocio,os gastos de arreglos florais (ramos, centros, coronas, etc.)
  • As actividades que non teñan un carácter de acceso público.
  • Os gastos de instrumentos e vestiario.
  • Os gastos gastronómicos, excepto naqueles casos que garden relación directa coa actividade e sexan necesarios para esta.
  • As actividades que non se axusten ao descritos nos apartados A e B.
  • As actividades que sexan subvencionadas polo Concello noutras convocatorias ou de xeito directo.

O importe das axudas en ningún caso poderá ser de tal contía que, illadamente ou en concorrencia con outras subvencións ou axudas doutros organismos públicos ou privados, supere o custo da actividade subvencionada.

Serán subvencionables os gastos en material inventariable, necesario/imprescindible para a realización das actividades, sempre que non superen o 20% do orzamento total presentado.

No caso da organización de eventos que conleven comidas, ceas ou similares financiarase ata o 20 % das facturas presentadas en concepto de alimentos e bebidas non alcohólicas, sempre que se xustifique na memoria. Quedan totalmente excluidos como gastos subvencionables os productos de limpeza.

 

 

 

IMG-20190902-WA0067 JPG - 219.39 KB

ANEXOS GALEGO 2019 PDF - 554.72 KB

ANEXOS GALLEGO 2019 PDF - 554.47 KB

ANEXOS GALLEGO 2019 PDF - 554.47 KB

07/08/2019

II Romaría Feminista de Barbadás (5 de outubro de 2019)

Bases reguladoras para a colocación de postos temporais

O concello de Barbadás, a través da Concellería de Servizos Sociais, Igualdade, Participación Veciñal e Sanidade organiza a II Romaría Feminista de Barbadás, que ten por obxecto reflexionar sobre distintos aspectos relativos á igualdade de xénero, promocionar e visibilizar o papel da muller nas diferentes disciplinas artísticas, así como, poñer en valor todas as actividades realizadas por mulleres no eido creativo, artístico, comercial, asociativo, etc.

Poderán poñer un posto, todas as mulleres que desexen amosar a súa actividade, podendo ser esta, de carácter artístico, artesanal, comercial, informativo ou outro que se considere acaído en relación ao obxecto da Romaría, ate completar aforo.

Bases reguladoras postos Romaría Feminista 2019

ANEXO I -Solicitude de colocación de posto

Para calquera dúbida ao respecto contactar con:
Concellería de Servizos Sociais, Igualdade, Participación Veciñal e Sanidade
Centro de Información á Muller (CIM)
Barrio Fornos, 4- 32890 Barbadás
Tel. 988222251
email: igualdade@barbadas.gal

 

romaria-feminista-cartel JPG - 204.42 KB

Bases reguladoras postos Romaría Feminista 2019 PDF - 120.84 KB

ANEXO I -Solicitude de colocación de posto PDF - 103.43 KB

07/08/2019

BANDO : AVISO CARAVANA

BANDO- AVISO PARA O 17 DE AGOSTO 2019 PDF - 222.55 KB

IMAGEN BANDO BMP - 11.12 MB

24/06/2019

Horario de Verán Bonobuses

Achégase o novo horario de venda de Bonobuses de verán.

2019_06_24_17_11_38 PDF - 188.24 KB

13/06/2019

Aberto o prazo de pago dos admitidos/as da Escola Infantil Municipal

Do 14 ao 21 de xuño de 2019

Ábrese o prazo para abonar a matrícula do Curso 2019/2020 da Escola Infantil Municipal. Para formalizar a matrícula achegar o impreso debidamente cumplimentado xunto co xustificante de pago

CARTEL PRAZO MATRICULAS_page-0001 JPG - 195.81 KB

MATRICULA-IMPRESO ESCOLA INFANTIL CURSO 2019-2020 PDF - 222.46 KB

04/03/2019

1.300 persoas protagonizarán a Foliada de Barbadás o Martes de Entroido

1.300 PERSOAS PROTAGONIZARÁN A FOLIADA DE ENTROIDO DE BARBADÁS

Carrozas, comparsas, contracharanga, individuais e parellas suman un total de 45 inscritos/as

O Concello de Barbadás habilitará 3 lugares específicos para que as persoas con mobilidade reducida poidan visualizar comodamente o desfile

 

  • A cita entroideira coa Foliada de Barbadás será á hora habitual: as 17,00 horas.

 

  • O desfile de Entroido congregará a un total de 45 inscritos/as nas diferentes categorías.

 

  • A vía principal da Valenzá será o escenario polo que desfilarán 23 comparsas, 8 carrozas, 13 participantes nas categorías de parella e/ou individual e 1 contracharanga.

 

  • 300 persoas serán as protagonistas de unha das folicadas máis significativas da provincia de Ourense.

 

  • A Organización (Concellería de Cultura do Concello de Barbadás) informa que a pesar das previsións metereolóxicas manterase a celebración do desfile.

 

  • A habitual afluencia de público provoca que, no marco da colaboración entre o Concello e o hipermercado Carrrefour, esta empresa habilite o aparcadoiro para os/as visitantes en horario de 15,00 horas ata as 22,00 horas.

 

  • O Concello habilitará, tal e como ven sendo habitual nos 2 últimos anos, unha zona para os espectadores con diversidade funcional.

 

  • Estas persoas con dificultades de mobilidade poderán observar o desfile dende a balconada situada no sendeiro que hai no camiño hacia a igrexa, na confluencia entre avenida de Celanova e a rúa do Viso.

 

  • Habilitaranse tamén 2 novas zonas para que as persoas con mobilidade reducida poidan ver comodamente o desfile: unha delas na confluencia da avenida de Celanova coa rúa Porto do Río (baixada hacia as piscinas) e outra zona á altura do número 82 da avenida de Celanova (á altura do antigo centro médico).

 

  • A Foliada será encabezada por un grupo musical formado exclusivamente por mulleres, co obxectivo de visibilizar a presenza da muller no ámbito da Cultura.

 

  • O tráfico permanecerá pechado entre as 16,45 e as 20,00 horas ao longo de toda a avenida de Celanova, en tanto que entre as 20,00 e as 22,00 horas permanecerá pechado o tramo entre a Glorieta da Familia e a rúa do Viso.

 

  • Os/as entroideiros que protagonizarán o desfile abarcan dende os/as máis nenos/as, pasando por participantes procedentes doutros puntos da provincia, ata a representación de persoas que veñen dende os diferentes pobos que compoñen o municipio de Barbadás.

 

  • A foliada estará marcada por compoñentes ineludibles como a diversión, a creatividade, a actualidade, a fantasía ou a retranca.

 

  • O Desfile de Entroido de Barbadás congrega habitualmente a milleiros de espectadores e representa o broche final do Entroido de Ourense cidade e da súa contorna.

 

  • A entrega de premios será na Glorieta da Familia.

 

  • Ao remate da Foliada entregaranse ata 25 premios que oscilan entre os 50 e os 500 euros para charangas, carrolzas, comparsas, parellas e individuais.

 

  • No apartado de participantes infantís, os/as gañadores/as recibirán un único premio por categoría consistente nun bono regalo de 200 euros para mercar en librerías ou xogueterías do Concello.

 

  • A Organización convida aos/ás participantes a acudir á Queima da Meco o mércores ás 20,30 horas na Praza da Valenzá Vella.

 

  • O inicio da comitiva fúnebre de despedida do Entroido partirá dende o inicio da Valenzá ata a Praza da Valenzá Vella, onde ademais da queima do meco procederase á queima dos mecos participantes no concurso e ao indulto do/a meco/a gañador/a.

 

  • A despedida do Entroido será animada polo grupo “Trécola Teatro”.

 

  • O público asistente ao Desfile da Queima do Meco poderá coller as velas na Casa de Cultura ou no propio desfile.

20170228_172801 JPG - 915.52 KB

06/08/2018

ANUNCIO DE CONSULTA PÚBLICA

Publicación_Anuncio en el Portal Web del Ayuntamiento de la Consulta Pública PDF - 452.33 KB

14/06/2018

Ampliación do Horario Solicitud Carné Piscina

28/02/2018

Cobranza do Imposto de Vehículos de Tracción Mecánica 2018

02/01/2017

Prezo e venda do bonobús

Bando Prezo e Venda do Bonobús PDF - 195.40 KB

TMPL_ADMON.TEMPLATE.1710848118