08/04/2020

El Banco de España vigila que las entidades bancarias no vinculen sus productos con los créditos con avales ofrecidos por el Estado a través del ICO

O Banco de España vixia que as entidades bancarias “non coloquen” os seus produtos propios aos clientes que piden créditos con avais.

  • Segundo informa o periódico “El País” ante algunhas queixas dos/das consumidores, as patronais AEB e CECA lembran aos seus bancos que non pode vincular nada aos préstamos ou liñas de liquidez con aval do Estado.

 

  • Ante a aparición nas redes sociais de vídeos de supostos/as clientes de bancos aos/ás que se lles esixiu contratar seguros de vida ou tarxetas se querían acollerse aos créditos ou liñas de liquidez con aval do Estado.

 

  • Esta práctica non está permitida no contrato firmado entre o sector e o Instituto de Crédito Oficial (ICO), xestor desta liña.

 

  • Segundo unha noticia publicada por “El País” algunhas entidades asumiron esta actuación incorrecta, aínda que o atribuiron a erros de algún/algunha empregado/a que foron subsanados horas despois.

 

  • Co obxecto de que non queden dúbidas no sector, o Banco de España lanzou a inicios de semana, na que comezou a campaña oficial de colocación dos 000 primeiros millóns avalados un comunicado.

 

  • No comunicado do Banco de España lémbrase ao sector bancario que revisará o cumprimento da normativa e as boas prácticas bancarias na comercialización dos avais do ICO.

 

  • O Banco de España considera de vital importancia para a economía do país nestes momentos que os avais do Estado aprobados polo goberno para facilitar o mantemento do emprego e paliar os efectos económicos do COVID-19 sexan comercializados polas entidades financieiras en estrito cumprimento tanto das condicións e requisitos fixados na normativa que os regula coma dos criterios de boas prácticas bancarias.

 

  • Banco de España lembra que, sen prexuízo da atención telefónica e o canal de consultas do ICO, as discrepancias da comercialización dos avais, poden plantexarse ante o servizo de atención ao cliente ou defensor do cliente da entidade comercializadora.

 

  • Se o cliente acudiu a esta vía e considera que o banco non actuou correctamente poderá recorrer ao servizo de atención telefónica do Banco de España (900 54 54 54).

 

  • O presidente do Instituto Oficial de Crédito, José Carlos García de Quevedo, advertiu que as entidades financieiras non poden esixir ás empresas ou aos/ás autónomos/as a contratación de produtos ou servizos adicionais a cambio de conceder estas liñas de liquidez.

 

Noticias, Promoción económica

CONTENT.1594133496

SINGLE.1594133496