08/05/2020

O Concello de Barbadás informa sobre as normas para terrazas na desescalada

O CONCELLO DE BARBADÁS INFORMA SOBRE NORMAS PARA A INSTALACIÓN E USO DAS TERRAZAS DURANTE O PERÍODO DE DESESCALADA

Coa finalidade de permitir a ventilación natural, non se permiten as mamparas laterais ou frontais

O Concello autoriza a reapertura ao público das terrazas dos establecementos de hostalaría e restauración limitándose ao 50 % das mesas permitidas

As reunións nas terrazas dos establecementos de hostalería e restauración autorízanse ata un máximo de 10 persoas por mesa ou agrupación de mesas.

 

REAPERTURA DAS TERRAZAS DOS ESTABLECEMENTOS DE HOSTALARÍA E RESTAURACIÓN.

  • O Concello autoriza a reapertura ao público das terrazas dos establecementos de hostalaría e restauración limitándose ao 50 % das mesas permitidas no ano inmediatamente anterior en base á correspondente licenza municipal.
  • En todo caso, deberá asegurarse que se mantén a debida distancia física de polo menos 2 metros entre as mesas ou, no seu caso, agrupacións de mesas.
  • No caso de que o establecemento de hostalaría e restauración obtivese o permiso do Concello para incrementar a superficie destinada a a terraza, poderanse incrementar o número de mesas previsto no apartado anterior, respectando, entodo caso, a proporción do 50 % entre mesas e superficie dispoñible e levando a cabo un incremento proporcional do espazo peonil no mesmo tramo da vía pública no que se sitúe a terraza.
  • As reunións nas terrazas dos establecementos de hostalería e restauración autorízanse ata un máximo de 10 persoas por mesa ou agrupación de mesas. A mesa ou agrupación de mesas que se utilicen para este fin, deberán ser acordes ao número de persoas, permitindo que se respecten a distancia mínima de seguridade entre persoas.

MEDIDAS DE HIXIENE E/OU PREVENCIÓN NA PRESTACIÓN DO SERVIZO EN TERRAZAS.

 Limpeza e desinfección do equipamento da terraza, en particular mesas, cadeiras, así como calquera outra superficie de contacto, entre un cliente e outro.

  • Priorizarase a utilización de mantelerías dun só uso. No caso de que isto non fose posible, debe evitarse o uso da mesma mantelería ou gardamanteis con distintos clientes, optando por materiais e solucións que faciliten o seu cambio entre servizos.
  • Deberase poñer ao dispor do público dispensadores de xeles hidroalcohólicos con actividade virucida autorizados e rexistrados polo Ministerio de Sanidade, en todo caso na entrada do establecemento ou local, que deberán estar sempre en condicións de uso.
  • Fomentarase o pago con tarxeta ou outros medios que non supoñan contacto físico entre dispositivos, evitando, na medida do posible, o uso de diñeiro en efectivo.
  • Limparase e desinfectarase o datáfono tras cada uso, así coma o TPV se o/a empregado/a que o utiliza non é sempre o/a mesmo/a.
  • Evitarase o uso de cartas de uso común, optando polo uso de dispositivos electrónicos propios, lousas, carteis ou outros medios similares.
  • Os elementos auxiliares do servizo, como a vaixela, cristalería, xogo de cubertos ou mantelería, entre outros, almacenaranse en recintos pechados e, se isto non fose posible, lonxe de zonas de paso de clientes e traballadores.
  • Eliminaranse produtos de autoservizo como servilleteros, palilleiros, vinagreras, aceiteiras, e outros utensilios similares, priorizando monodosis desechables ou o seu servizo noutros formatos baixo petición do cliente.

MEDIDAS DE HIXIENE E/OU DE PREVENCIÓN PARA O PERSOAL TRABALLADOR/A

  • O/a titular da actividade económica que se realice na terraza do establecemento ou local deberá cumprir, en todo caso, coas obrigas de prevención de riscos establecidas na lexislación vixente, tanto con carácter xeral como de maneira específica para previr o contaxio do COVID19.
  • Neste sentido, asegurarase de que todos/as os/as traballadores/as conten con equipos de protección individual adecuados ao nivel de risco, e de que teñan permanentemente á súa disposición no lugar de traballo xeles hidroalcohólicos con actividade virucida autorizados e rexistrados polo Ministerio de Sanidade para a limpeza de mans, ou cando isto non sexa posible, auga e xabón.
  • O uso de máscaras será obrigatorio cando non poida garantirse a distancia de seguridade interpersoal de aproximadamente 2 metros entre o/a traballador/a e o/a cliente ou entre os/as propios/as traballadores/as.
  • Todo o persoal deberá estar formado e informado sobre o correcto uso dos citados equipos de protección.
  • O anterior será tamén aplicable a todos/as os/as traballadores/as de terceiras empresas que presten servizos no local ou establecemento, xa sexa con carácter habitual ou de forma puntual.
  • A disposición dos postos de traballo, a organización das quendas e o resto de condicións de traballo presentes no centro modificaranse, na medida necesaria, para garantir a posibilidade de manter a distancia de seguridade interpersoal mínima de dous metros entre os traballadores, sendo isto responsabilidade do/a titular da actividade económica ou da persoa en quen este delegue.
  • Habilitarase un espazo para que o/a traballador/a poida cambiarse de roupa e calzado ao chegar ao centro de traballo e ao finalizar a súa quenda antes de saír da instalación. Este espazo debe contar con despachos de billetes ou, polo menos, facilitar un porta-traxes ou similar no que os empregados deixen a súa roupa e obxectos persoais.
  • As medidas de distancia previstas nesta orde deberán cumprirse, no seu caso, nos vestiarios, despachos de billetes e aseos dos/as traballadores/as, así como nas áreas de descanso, comedores, cociñas e calquera outra zona de uso común.
  • Se un/unha traballador/a empezase a ter síntomas compatibles coa enfermidade, contactarase de inmediato co teléfono habilitado para iso pola comunidade autónoma ou centro de saúde correspondente. O/a traballador/a deberá abandonar o seu posto de traballo ata que a súa situación médica sexa valorada por un profesional

HORARIOS.

  • Os establecementos de hostalería pecharán ao público ás 23:00 horas.
  • Concederáse unha marxe de 30 minutos aos responsables e persoal dos mesmos para realizar as tarefas de recollida, limpeza e desinfección.
  • As franxas horarias nas que a cidadanía poderá acudir a ditos establecementos serán as vixentes con ocasión no estado de alarma, segundo o núcleo de poboación, poderán estar diferenciadas por tramos de idade.

ESTRUCTURAS PERMITIDAS.

  • Permítese o mantemento das estructuras de cubrición sempre que carezan de laterais e/ou frontais.
  • Permítese o uso de toldos anclados a parede.
  • Coa finalidade de permitir a ventilación natural, non se permiten as mamparas laterais ou frontais, sexan de lona, metacrilato ou calquera outro material nin elementos de separación entre as mesas.

Novas

CONTENT.1601522944

SINGLE.1601522944